Koulutuskalenteri

Kundservice i top class / Huippuluokan asiakaspalvelua

Koulutuksen sisältö

Målet med temat är att deltagarna jobbar för att bli den mest attraktiva aktören på marknaden med kundservice i fokus. Ett delmål är också, att man förstår kundservicens betydelse och vet vilken roll den har för att företaget skall behålla sina kunder och verksamheten skall vara lönsam.

Aika
6.11.2018  klo 17.30-20

Koulutuspaikka
Centria-ammattikorkeakoulu, Kokkola

Hinta
98 € /hlö (+ alv 24%)

Asiantuntija
Ann-Christine Johnsson

Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu koulutukseen

Lisätietoja
Myynnin foorumi
Asta Aikkila-Vatanen
asta.aikkila-vatanen@centria.fi
p. 044 725 0346


Organisaatio Centria
Koulutus alkaa 6.11.2018
Koulutus päättyy 6.11.2018
Hakuaika päättyy 30.10.2018
Hinta 98 € /hlö (+ alv 24%)
© Opastin • Neuvonta- ja ohjauspalvelu
Yhteystiedot
Intra


Opastin-palvelun ovat tuottaneet Opin Ovi Keski-Pohjanmaalla ja Opin Ovi SME -hankkeet. Hankkeet on rahoitettu Euroopan sosiaalirahaston ja valtion tuella.